Sydney here i come;)... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jedidja Smit - WaarBenJij.nu Sydney here i come;)... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jedidja Smit - WaarBenJij.nu

Sydney here i come;)...

Door: Jedidja

Blijf op de hoogte en volg Jedidja

10 Oktober 2012 | Australië, Sydney

Hallo allemaal,

30 januari vlieg ik naar Sydney.. Mijn huisje en baan zeg ik op, omdat er een groot verlangen in mij is om een jaar apart te zetten voor God.

Ik zal een jaar in Sydney gaan studeren aan C3 college voor Ministry and Leadership.(bediening en leiderschap).
Lijkt het je leuk hier meer over te lezen? Ga dan naar: http://c3college.com/. In het kort gezegd zal dit college jaar gefocust zijn op het geven van leiderschapstraining, de bijbel en je persoonlijke ontwikkeling.

Natuurlijk ga ik jullie allemaal enorm missen!!! Via deze weblog wil ik jullie met regelmaat op de hoogte houden hoe het met me gaat daar in verwegistan. Dus schrijf je in en ontvang regelmatig een korte update;)) Ook kun je een berichtje achterlaten..

Gebed is de motor zegt men wel eens..Ik zou het super vinden als jullie ook biddend achter mij willen staan.
19 jan geef ik een afscheidsfeestje om 19:30u stalkaarsen 19 in Gorinchem. Jullie zijn allemaal van harte welkom!

Groetjes en veel liefs Jedidja

--------------------------------------------------------

Hi all,

30th of January I will fly to Sydney .. Ieaving my house and job, because i have a great desire to set apart a year for God.

In Sydney i will join C3 College for Ministry and Leadership.
Would you like to read more about C3 College? Jump to: http://c3college.com/. In short, this academic year is focused on providing leadership training, practical and informative Bible training and your personal development.

Of course I miss you all a lot! Through this blog I want to make you a part of my time in Sydney. To let you guys know how things are going. So sign up and receive regular brief update;)) You can also leave a message;)

Prayer is the engine saying goes .. So it would be a great blessing if u could support me with your prayers!
the 19th of january i will give a goodbye party...you are all most welcome to join me..19:30 stalkaarsen 19 in Gorinchem.

Greetings and much love Jedidja

  • 28 November 2012 - 14:13

    Joa Ephraim:

    Een hele goede tijd toegewenst! Gods zegen, Joa

  • 28 November 2012 - 14:25

    Annemiek Van Riezen:

    Nou, Jedidja, wij gaan je volgen en meenemen in onze gebeden, hoor!
    Ross, Annemiek, Robin, Samuel & Jacqueline

  • 28 November 2012 - 16:49

    Matthias:

    Hey leuke zus,
    Allereerst ga ik je natuurlijk ontzettend missen, maar je gaat een geweldige tijd tegemoed.
    Spannend maar fantastisch. Heel veel succes en plezier. Gods zegen en een dikke knuffel van mij. Mat

  • 28 November 2012 - 18:22

    Pap:

    Hey Kanjer,
    Whaauw, gaaf om je ook hier weer te kunnen volgen. Natuurlijk gaan we op nog andere manieren kontakten. Dit is toch ook weer erg leuk!
    Ben zo trots op jou en houd ontzettend veeeeeel van je!
    xxxxxxxxx, Pap

  • 03 December 2012 - 20:28

    Marion Denz:

    God bless you soooo much! I wish you a Great Time, a Lot of very Special experience with god. Love yo
    Big hug Marion

  • 20 Januari 2013 - 07:15

    Ineke Van Steenis:

    Lieve Jedidja! Wat was het gisteren een prachtige afscheidsavond, ik heb er van genoten en wat mag jij je gelukkig prijzen met zulke mooie lieve familie en vrienden om je heen!Wat een Zegen!!
    Ik ga zeker voor je bidden iedere dag! Dat God je mag beschermen en mag behoeden dit jaar en je een geweldig jaar mag geven!
    Maar dat komt helemaal goed, zeker weten! Je bent een geweldige vrouw, een kanjer!!
    Ik ga je volgen....

    Goede reis volgende week en hele dikke knuffel van Ien, xxx

  • 21 Januari 2013 - 12:22

    Jérémie :

    Heeej!

    Een hele goede tijd toegewenst in Australië!! Dat je veel mag leren, genieten en ontvangen!

    Goede reis alvast!! :)

    Groetjes!

  • 29 Januari 2013 - 20:01

    Renske:

    Sterkte met afscheid nemen en de laaaaaange reis!
    Geniet van het mooie weer daar en doe de groeten aan iedereen die ik ken. ;)
    Be blessed!

  • 29 Januari 2013 - 22:09

    Marina, Tim En Joas:

    Dag lieve Jedidja,

    We zijn benieuwd naar je verhalen en belevenissen! We gaan je volgen :)

    Xxxxx ons

  • 01 Februari 2013 - 16:04

    Karin Hartman:

    Hoi Jedidja! Super, dat je goed bent aangekomen! Ik wens je een hele gezegende en leerzame tijd toe in Australië. Elke stap is een stap in je bestemming! WOW! Heel veel liefs:)

  • 01 Februari 2013 - 17:20

    Anna Van Opstal:

    Hey Jedid,

    Ik miss je nu all. Ben blij dat je veilig aangekomen in Sydney. Van Opstal meiden is niet complet zonder Jedidja Smith:(


    Ik bid voor je. Ik hoop dat je een gooie tijd daar zal hebben.

    Liefs en zegen, Anna van Opstal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

2013 C3 Leadership ministry college Sydney

Hallo allemaal,

30 januari vlieg ik naar Sydney.. Mijn huisje en baan zeg ik op, omdat er een groot verlangen in mij is om een jaar apart te zetten voor God.

Ik zal een jaar in Sydney gaan studeren aan C3 college voor Ministry and Leadership.(bediening en leiderschap).
Lijkt het je leuk hier meer over te lezen? Ga dan naar: http://c3college.com/. In het kort gezegd zal dit college jaar gefocust zijn op het geven van leiderschapstraining, de bijbel en je persoonlijke ontwikkeling.

Natuurlijk ga ik jullie allemaal enorm missen!!! Via deze weblog wil ik jullie met regelmaat op de hoogte houden hoe het met me gaat daar in verwegistan. Dus schrijf je in en ontvang regelmatig een korte update;)) Ook kun je een berichtje achterlaten..

Gebed is de motor zegt men wel eens..Ik zou het super vinden als jullie ook biddend achter mij willen staan.

Voor de mensen die het leuk zouden vinden mij te sponsoren eenmalig of structureel..Dit kan;)
Mijn bank rek nr: 563907215 tnv J de Smit

Groetjes en veel liefs Jedidja

--------------------------------------------------------

Hi all,

30th of January I will fly to Sydney .. Ieaving my house and job, because i have a great desire to set apart a year for God.

In Sydney i will join C3 College for Ministry and Leadership.
Would you like to read more about C3 College? Jump to: http://c3college.com/. In short, this academic year is focused on providing leadership training, practical and informative Bible training and your personal development.

Of course I miss you all a lot! Through this blog I want to make you a part of my time in Sydney. To let you guys know how things are going. So sign up and receive regular brief update;)) You can also leave a message;)

Prayer is the engine saying goes .. So it would be a great blessing if u could support me with your prayers!

For the people who like to support me...That is possible;)
My bank account number is: 563907215 on J. de Smit

Greetings and much love Jedidja

Recente Reisverslagen:

23 December 2013

Eindelijk geland.....

25 Oktober 2013

Laatste berichte voordat......

09 Augustus 2013

Nieuws :)

09 Juli 2013

Nieuwe plannen

08 Juni 2013

plannen gewjzigd
Jedidja

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 728
Totaal aantal bezoekers 45717

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 09 December 2013

2013 C3 Leadership ministry college Sydney

22 Oktober 2009 - 13 April 2010

India Global nursing

09 Juli 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: